DET BARA KÄNNS

OCH DET KOM SNÖ. MASSOR. JAG SKOTTA GÅRDEN, DET VAR NÄSTAN SKÖNT. JAG HOPPAS PÅ LITE BLÖTARE SNÖ, DÅ BLIR DET SNÖBOLLSKRIG FÖR HELA SLANTEN. AAAAH. IGÅR VAR JAG TILL EN MYSIG VÄN PÅ TE, SEDAN DANSÖVNING. HAHA. ETT WIENERBRÖD FICK JAG AV MIN MAMMA OCKSÅ, SCHYSST. JAG HAR SÅ MYCKET BRA MUSIK SÅ JAG SKU KUNA LYSSNA HELA DAGEN UTAN ATT BLI UTTRÅKAD. MINA FLÄTOR AR BORTA NU, SORGLIGT MEN SANT. VI LAGAR PÅNYTT, EN VACKER DAG. IDAG ÄR JAG HELT UTAN PROGRAM!! BOK HÄR KOMMER JAG. IMORGON LOVSÅNGSÖVNING, FREDAG JULFEST I SION. LÄTT ATT VI GILLAR. höhö.

ENJOY YOUR DAY.


Kommentarer
Postat av: micki

VA DU RÅOPAR! :)

2009-12-19 @ 20:36:57
Postat av: sandra

haha. Det är ganska roligt att läsa inlägget som att du ropar, eller iaf talar väldigt högt :P

2009-12-19 @ 20:49:39
Postat av: Anonym

he som kändes sådeenand. som texten va alldeles rätt ti capslock. OCH JAG TYCKER OM TI RÅOP. så länge jag själv får välja vad och när. :)

2009-12-20 @ 17:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0