It's what I do

jaahapp. Imorgon har jag varit hemma två veckor. Tiden går, varken snabbt eller långsamt, den bara finns. Och jag försöker ta vara på den genom att chilla och umgås. Jag tror det är bra. Skönt iaf. Jag har hunnit med ungutterö, berättat vad jag lärt mig åt Sionungarna (:D) och tro det eller ej, jag har stått i julgranskören i år igen! Jag har hunnit va ti FKF otaliga gånger, mycket pga av julshowen, men också på glögg. Jag har njutit! Det är fruktansvärt kallt vissa stunder, och min enhästponny låter sig inte bli varm alltförsnabbt. " Int har du väl på AC" va de en fin vän som fråga. haha! Men, jag överlever.

Nu har jag börjat läsa en bok också. Mannen som grät. Jeremias liv lär den ska handla om. Jag tror den är bra.

Praise is what I do when I want to be close to you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0