och den fantastiska salmiakchokladen

Idag har jag spelat trummor. Jag enjoyar det hårt.

Jag har promenadat, skönt!

Jag har sett mig själv i spegeln o konstaterat att jag e snygg än en gång.

Jag stickar rosa sockor. Tecken på ålderdom eller vad? Jag tycker tillochmed att de e roligt. Tur att jag int bryr mig om vad andra tycker. :D

Förresten så är det ju jul också. Jag börjar ha nog av kölden nu. Sommar kom med sol o värme. Hemma i tre veckor har vi varit nu, det känns nog som mera.

mjo.

Hyvää joulua kaikille. Tänk på Jesus.


Kommentarer
Postat av: santto

I'm impressed, like a häst :) Fortsätt sticka, du har mitt fulla stöd.

2009-12-25 @ 21:02:24
Postat av: Ida

hahaaa. RobAAAN. :D :D o tack. :) o som. vi behöver ju träffas före ni far ti polen. 27nde e mitt hårda förslag för oss coola tjejer. som alla i vårt stencoola gäng. ja.

2009-12-25 @ 22:54:27
Postat av: santto

JÅ. riktit dan före. så kan ni sända i väg oss, sådär som man gör.

2009-12-26 @ 14:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0